به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یعقوب مزرعه لی با بیان اینکه بزرگ ترین رمز ماندگاری افراد در یادها و خاطره ها در مجموعه های اداری رفتار شایسته با ارباب رجوع همچنین با همکاران است گفت : ما علاوه بر مسئولیت اصلی خود که وصول درآمدهای مالیاتی است مسئولیت داریم به مردم خدمت کنیم چرا که ما کارگزار و خدمت گزار مردم هستیم .
وی به توصیه های امیر مؤمنان حضرت علی علیه الاسلام به مالک اشتر در خصوص دقت در رفتار با مردم اشاره کرد و با بیان اینکه سنجش عملکرد دستگاه مالیاتی به دلیل گستردگی ارتباط با اقشار مختلف مردم از حساسیت بالایی برخوردار است بر رفتار تؤام با احترام و رعایت شان و جایگاه مؤدیان مالیاتی تاکید کرد .
وی افزود : ما وظیفه داریم با اختصاص وقت و حوصله کافی برای مؤدی او را در جهت استفاده درست و به موقع از معافیت ها ، مزایا و تسهیلات قانونی راهنمایی و مشاوره کنیم .
انتهای پیام/س