هشتمين سرشماري عمومي نفوس و مسكن ، امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجانغربی نیز برگزار مي شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدير اجرايي سرشماري نفوس و مسكن آذربایجانغربی گفت : این سرشماري براي اولين بار در كشور به دو روش اينترنتي و حضوري اجرا مي شود که روش اینترنتی از روز سوم تا بیست و چهارم مهر خواهد بود.

ناصر حضرتی افزود : خانوارها با مراجعه به سايت اينترنتي سرشماري ، اطلاعات مورد درخواست را وارد سامانه و كد رهگيري دريافت مي كنند تا هنگام مراجعه مأمور ، آن را تحويل دهند.

وی تصریح کرد : مرحله حضوري و خانه به خانه سرشماريهم از25 مهر تا 25 آبان خواهد بود که مأموران آمارگير در اين مدت براي كسب اطلاعات و ثبت آنها در تبلت هايي كه در اختيار دارند ، به درب خانه هاي شهروندان مراجعه مي كنند.

رئيس سازمان برنامه و بودجه آذربایجانغربی گفت : مأموران آمارگير طرح سرشماري نفوس و مسكن استان در 17 شهرستان ، 42 شهر ، 40 بخش ، 113 دهستان و سه هزار و 670 آبادي به جمع آوري اطلاعات خانوارهاي استان خواهند پرداخت.

وی همچنين از همكاري بيش از هزار نفر در قالب طرح سرشماري نفوس و مسكن 95 در آذربايجانغربي خبر داد و گفت : در برنامه زماني سرشماري ، فرصت اصلاح و يا راستي آزمايي اطلاعات براي هر دو شيوه ثبت نام اينترنتي و حضوري وجود دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.