به گفته معاون حقوق بشر وامور بین الملل وزیر دادگستری سالانه به طور متوسط بیش از 4 میلیون پرونده در شورای حل اختلاف و یک ونیم میلیون پرونده نیز در تعزیرات حکومتی تشکیل می شود

تشکیل بیش از 4 میلیون پرونده  سالانه در شورای حل اختلافبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آقای عباسی در شورای اداری شهرستان تویسرکان افزود : اگر اخلاق اسلامی وحقوق شهروندی به درستی در جامعه محقق ورعایت شود شاهد کاهش تشکیل پرونده های قضایی در محاکم قضایی خواهیم بود.

 او در ادامه با بیان اینکه مذاکرات هسته ای وتوافق نامه برجام بسترمناسبی برای توسعه و پیشرفت کشور و برداشته شدن برخی تحریم های ظالمانه بود خاطرنشان کرد : دولت در کنار اجرای برجام ، برنامه های توسعه ای وحمایت از تولیدو صنعت کشور را نیز به جدیت دنبال می کند.

آقای عباسی تحقق رشد اقتصادی چهار و 4 دهم درصدی در سه ماهه اول امسال وکاهش تورم 45 درصدی ابتدای تشکیل دولت یازدهم به زیر 10 درصد در سالجاری را از اقدامات دولت برای توسعه وپیشرفت کشور ومهار تورم دانست وگفت : اجرای کامل سند توسعه پایدار کشوردر اولویت برنامه های کاری دولت قرار دارد.

معاون حقوق بشر وامور بین الملل وزیر دادگستری در بدو ورود به شهرستان تویسرکان با حضور درگلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.