فرمانده انتظامي رفسنجان از دستگيري يک سارق، يک مالخر و کشف يك تن پسته سرقتي در اين شهرستان خبرداد.

سرقت به صرف یک تن پسته!به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر سرقت پسته از باغات وی، شناسايي سارقان در دستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پس انجام اقدامات اطلاعاتي و عملياتي، موفق به شناسايي يک نفر سارق شدند و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگيري کردند.

وی خاطر نشان کرد : سارق تحت بازجويي فني و تخصصي عرصه را بر خود تنگ ديده و به انجام سرقت معترف شد و همچنين يك نفر مالخر را به عنوان خريدار پسته هاي سرقتي خود معرفي كرد.

وي تصریح کرد : مأموران بي درنگ مالخر را شناسايي و در يک عمليات ضربتي وي را در منزلش دستگير و همچنين در بازرسي از منزل وي مقدار يك تن پسته کشف کردند.

وی گفت : متهمان پس از تشکيل پرونده روانه دادسرا و پسته هاي سرقتي نيز به مالباختگان بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان در پايان با توجه به رسيدن ايام برداشت پسته به باغداران توصيه کرد: از انبار کردن پسته هاي خود در اتاق هاي گلي که فاقد استحکام هستند، بپرهيزند و ضبط هاي پسته خود را به درب ها و پنجره هاي فلزي و همچنين دزدگير مجهز و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مزارع خود بلافاصله موضوع را به نزديک ترين يگان انتظامي اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ح
برچسب ها: سرقت ، پسته ، کرمان ، پرونده ، مالخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار