نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیدواژه مشکلات اساسی استان کرمانشاه، بیکاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرهاد تجری در جلسه شورای اداری استان که امروز(چهارم شهریور) همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهارکرد: استان کرمانشاه با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند، اما همه می دانیم که اصلی‌ترین مشکل این دیار، بیکاری است.

 وی افزود: اگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان اجرایی شود بخش قابل توجهی از مشکلات این دیار مرتفع خواهد شد.

 این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از نیازهای این استان بحث راه آهن است و در این بین باید موضوع راه آهن کرمانشاه به خسروی به عنوان یک فرصت ملی قلمداد شود، چراکه اگر این راه آهن به بهره برداری رسد، یک مسیر ترانزیتی بین المللی ایجاد خواهد شد.

 تجری تصریح کرد: بحث تکمیل پروژه های سد سازی و استفاده از منابع آبی آنها موضوع حائز اهمیت دیگری است که نیاز است حتما پیگیری شود چرا که بسیاری از این پروژه ها ناتمام باقی مانده و بحث انتقال آب آنها به زمین‌های زراعی هنوز اجرایی نشده که از دولت انتظار داریم توجه ویژه تری به این پروژه ها داشته باشد.

 وی همچنین به پتانسیل های حوزه گردشگری استان اشاره کرد و گفت: توجه به مقوله گردشگری در استان کرمانشاه بسیار مهم است که امیدواریم دولت برنامه‌های مدون تری در این راستا داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
چه عجب بعد سالها