در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی؛

عسگراولادی: نهم دی مظهر بصیرت ملی است

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: هیچ کس نمی تواند حماسه نهم دی را به خود نسبت دهد، نهم دی مظهر بصیرت ملی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حبیب الله عسگر اولادی که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت ضمن تفسیر آیاتی از قرآن کریم با اشاره به حماسه نهم دی، اظهار داشت:بدون هیچ سابقه،فرمان و حکمی ، حماسه عظیم نهم دی خلق شد، لذا نهم دی بهترین فرصت برای وحد ملی حول محور ولایت است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مردم متدین برای مقابله با استکبار و با تولی به ولایت و ریشه کن کردن فتنه در کشور به خیابانها آمدند و آن راهپیمایی عظیم را رقم زدند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: عمل صالح عملی است که با امر ولایت هماهنگ باشد.
عسگر اولادی در ادامه گفت: ساده اندیشی است که فکر کنیم دشمن برای مقابله با اصولگرایان برنامه ای ندارد، دشمن می خواهد اصولگرایان را در مقابل هم قرار دهد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن یاد آوری دوره اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات دوره اول مجلس افرادی در شورای مرکزی حزب جمهوری نگران بودند که اصولگرایان رای نیاورند و شهید بهشتی در جمع بندی فرمودند باید ائتلافی شکل گیرد که بتواند در برابر مخالفان نظام و امام پیروز شود ولو اینکه برخی از آنان را ما نپسندیم.
وی افزود: در استانها و شهرستانها باید مراقب باشید کاری نکنید که رقیب اصلی فراموش شود، هیچ تشکلی نباید خود را کامل ببیند بلکه همه اصولگرایان باید برای وحدت، احساس وظیفه کنند./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار