وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام خبرنگاران حرفه‌ای ‌زیرپوشش بیمه قرار گرفتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی جنتی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون تمام خبرنگاران حرفه‌ای در کشور از خدمات بیمه بهره‌مند شده‌اند و نیاز است خبرگزاری‌ها و مطبوعات نسبت به بیمه خبرنگارانی که از خدمات بیمه بهره‌مند نشده‌اند خود اقدام اساسی انجام دهند.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد به وظیفه خود در قبال بیمه خبرنگاران حرفه‌ای عمل کرده است، گفت: خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌ها موظف هستند نسبت به خدمات بیمه برای خبرنگاران خود اقدامات اساسی انجام دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد:‌ یکی از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد ارج نهادن به حوزه هنر و تئاتر است که در این زمینه وزارت ارشاد از هنرمندان حمایت همه‌جانبه‌ای دارد و در صدد هستیم فضای توسعه و پیشرفت هنر و تئاتر را در کشور احیا کنیم.

جنتی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و نیاز است مسئولان فرهنگی استان نسبت به شکوفایی این ظرفیت‌ها اقدامات اساسی انجام دهند.

وی بابیان اینکه به مناسبت هفته دولت وزرای دولت یازدهم هر کدام با حضور در استان‌ها نسبت به افتتاح پروژه‌ها اقدام می‌کنند، افزود: بعد از فعالیت دولت یازدهم پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در سطح کشور توسعه یافته و برای هزاران جوان فارغ‌التحصیل اشتغال ایجاد شده است.

راه مقابله با تهاجم فرهنگی مصونیت فرهنگی نیروی انسانی در کشور است


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.