بیش از ۲۰۰ طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار داشت: طی سه سال گذشته از عمر دولت یازدهم، یک هزار و ۷۸۵ پروژه کشاورزی در سطح استان افتتاح و بهره برداری شد.

محسن کریمیان بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۲۳۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک هزار و  ۹۷ میلیارد ریال در سطح استان و شهرستان‌ها افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: ۱۱۸ پروژه اصلاح روش‌های نوین آبیاری، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی و احداث سدهای ذخیره آب کشاورزی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: درحوزه تولیدات دام و طیور و آبزیان ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال، در حوزه تولیدات گیاهی ۱۶ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال، در صنایع کشاورزی هفت طرح با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰ میلیارد ریال که شامل صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، در این هفته به بهره برداری می رسد.

کریمیان افزود: در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار و  ۴۰ میلیارد ریال، امور عشایر ۲۸ طرح با اعتبار بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال، مرکز تحقیقات کشاورزی سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال و دو طرح دامپزشکی از دیگر پروژه های مورد افتتاح در هفته دولت است.

وی بیان داشت: با افتتاح ۲۳۰ طرح ۹۳۲ تثبیت اشتغال و ۸۶۸ فرصت شغلی ایجاد شده است و همچنین هفت هزار و ۶۸۰ خانوار از این پروژه بهره‌مند خواهند شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.