به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار با مردم و مسئولان استان گلستان؛

رحمانی فضلی، وارد گرگان شد

وزیر کشور، صبح امروز، به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار با مردم و مسئولان استان گلستان، وارد گرگان شد.

رحمانی فضلی، وارد گرگان شدبه گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار با مردم و مسئولان استان، صبح پنج‌شنبه(4شهریور) وارد فرودگاه گرگان شد و مورد استقبال استاندار گلستان و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

وی سپس به گمیشان رفت و در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت.

بازدید از پروژه چهار هزار هکتاری پرورش میگو در گمیشان، دیدار با نخبگان، علما و بزرگان غرب استان(شهرستان‌های بندرگز، بندر ترکمن، گمیشان و آق‌قلا)، بازدید از جزیره آشوراده و خلیج گرگان و همچنین افتتاح طرح‌های پرورش ماهیان خاویاری، جلسه شورای اداری شهرستان‌های غرب استان و شرکت در برنامه زنده تلویزیونی، از برنامه‌های روز نخست سفر وزیر کشور به استان گلستان خواهد بود.

گفتنی است؛ افتتاح متمرکز پروژه‌های مسکن مهر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی بین دو خطبه نماز جمعه، از برنامه‌های روز دوم سفر رحمانی فضلی به استان گلستان است.

افزودنی است؛ وزیر کشور، صبح شنبه، در شرق استان حضور خواهد یافت و به ترتیب در جلسه شورای اداری شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان و مراسم دیدار با منتخبان و برگزیدگان اقشار مختلف این شهرستان‌ها شرکت کرده و پس از بازدید از سد نرماب و چلچای، در مراسم دیدار با منتخبان و برگزیدگان اقشار مختلف مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه و جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها حضور خواهد داشت.

همچنین بازدید از کارخانه صنعتی مارال و سد کبودوال، دیدار با منتخبان و برگزیدگان اقشار مختلف، جلسه شورای اداری شهرستان علی‌آباد کتول، افتتاح پل شهید حتم‌لو گرگان و جلسه با فعالان اقتصادی و برگزیدگان مرکز استان، از برنامه‌های روز چهارم سفر رحمانی فضلی به استان گلستان خواهد بود.

وزیر کشور، همچنین روز دوشنبه در آخرین روز از سفر کاری خود به گلستان، در جلسه شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران، یادواره شهیدان رجایی و باهنر، جلسه شورای تأمین و ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی استان حضور می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار