مدير نظارت بر مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي دانشگاه علوم پزشکی همدان، لزوم مهندسي مجدد را به عنوان حلقه مفقوده در امور مرتبط و برنامه‌هاي اجرايي، ضروري برشمرد.

ضرورت مهندسي مجدد به عنوان حلقه گمشده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد كاظم‎زاده در نشست با كارشناسان ارزيابي عملكرد سازمان غذا و دارو و كارشناسان اين مديريت، با تأكيد بر نقش ويژه پايش فرايندي و ارزيابي مستمر با هدف ارتقای كيفيت و نگاه ويژه بر چرخه‎هاي ارتقای كيفيت و تعالي سازماني و چك‏‎ليست‌هاي پايش و ارزيابي عملكرد مديريت‎‌ها، گفت: اين موضوع با هدف مهندسي مجدد سازمان به عنوان يك حلقه گمشده نياز به توجه ويژه و اعتقاد مديران دارد كه در حال حاضر در دانشگاه‌هاي كشور در حال اجراست.

وي افزود: اين اقدام موثر سازمان غذا و دارو به طور قطع معاونت‎هاي غذا و داروي كشور را به سمت هرچه بيشتر برنامه‎محور بودن با نگاه به شاخص‎هاي عملكردي سوق می‎دهد که در نهايت شاهد تغييرات مثبت و عملكرد موفق‌‏تر سازمان‎ها می‌شویم.

کاظم‎زاده اظهار كرد: كارشناسان سازمان غذا و دارو هم به تشريح شاخص‌هاي ارزيابي عملكرد پرداختند و با كارشناسان اين مديريت موضوع‌هاي مختلف را بررسي كردند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.