8 طرح عمرانی ، آموزشی ، آبرسانی و کشاورزی در شهرستان آبیک بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این طرح ها شامل آبرسانی مجتمع یانس اباد شامل روستاهای فالیزان،یانس اباد و کهوانک با اعتبار28 میلیارد 640 میلیون ریال ، افتتاح خانه فرهنگ روستای زیاران با اعتبار 13 میلیارد ریال و  افتتاح و بهر ه برداری از چاه شماره 15 اب آشامیدنی شهر ابیک با 5 میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح هاست .

اجرای طرح توسعه دامداری و کشاورزی کشت و صنعت هزار جلفا با اعتبار 35 میلیارد ریال و افتتاح و بهر ه برداری از دو  واحد گلخانه ای و پرورش مرغ تخمگذار روستای باقر اباد و روستای گنجاب بخش بشاریات با 60 میلیارد ریال از دیگر طرح هایست که با حضور استاندار به بهره برداری سیدند.

با بهره برداری ازاین طرحها برای 40 نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد شد.

همچنین کلنگ احداث دو طرح عمرانی  شامل کارخانه آسفالت گرم شهرداری خاکعلی  با 12 میلیارد ریال اعتبار و احداث مجتمع آبرسانی شهرستان شامل روستاهای نودوز، گیلزور، مامجین، شهرستان، شهراباد و یِزبّر با 20 میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

حضور در گلزار شهدا و دیدار با جمعی از خانواده شهدای شهرآبیک و شرکت در همایش تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان از دیگر برنامه های سفر استاندار به آبیک بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار