سمنان؛

همایش بزرگداشت روز پزشک در سمنان برگزار شد

همایش بزرگداشت روز پزشک با حضور شماری از پزشکان و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: داداسرای انتظامی عهده دار تحقیق و کشف تخلفات در راستای افزایش سلامت مردم و کیفیت پزشکی در کشور است.

زالی افزود: داداسرای انتظامی در راستای رعایت حقوق بیماران و افزایش بهره وری پزشکان، وظیفه ثبت شکایات و ثبت عملکرد پزشکان متخلف را برعهده دارد.

وی اظهار داشت : کارشناسان انتظامی و سازمان نظام پزشکی در راستای حقوق پزشکان و بیماران قدم های ارزشمندی برای افزایش کیفیت درمانی برمی دارد.

زالی ادامه داد: مشکل مالیاتی پزشکان متخصص یکی از دغدغه های اساسی این سازمان است که با برنامه ریزی های مدون درصدد رفع مشکلات هستیم.

وی اضافه کرد: تصویب قانون جدید برای ارتقا جایگاه، افزایش اختیارات و اصلاح ساختار از اهداف اساسی سازمان نظام پزشکی کشور است.

زالی خاطرنشان کرد:حضور جامعه پزشکی در عرصه سیاستگذاری سلامت و تعیین سرنوشت حرفه ای ، دوران یکجانبه گرایی در نظام سلامت را به پایان رسانده است.

به گفته وی آگاهی از آیبن نامه های پزشکی و کار در چارچوب مشخص و رسیدگی به تخلفات در اولویت کاری سازمان نظام پزشکی کشور قرار دارد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد : فراهم نمودن موقعیت برای مشارکت گسترده و فراگیر پزشکان در عرصه تعیین سرنوشت حرفه ای و آگاهی بخشی از ظرفیت های پزشکی در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار