یک مرد آفریقایی آمریکایی تبار که در ایالت ایندیانا هدف تیراندازی پلیس قرار گرفته است در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

ادامه سریال تیراندازی‌های پلیس آمریکا به سیاه‌پوستان/ هدف قرار دادن شاکی بجای متهم
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ یک مرد آفریقایی آمریکایی تبار که در ایالت ایندیانا هدف تیراندازی پلیس آمریکا قرار گرفته است در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

یک افسر ارشد پلیس آمریکا به نام کریستوفر میلز به سوی این مرد 48 ساله که تحت عنوان کارل ویلیامز معرفی شده بود تیراندازی کرد. این مامور پلیس در پی تماس تلفنی این مرد سیاهپوست برای رسیدگی به یک فقره ماشین دزدی به خانه وی در ایندیاناپولیس مراجعه کرده بود. گفته می‌شود این مامور پلیس که 9 سال سابقه دارد این مرد سیاهپوست را به اشتباه به جای فرد مهاجم هدف قرار داد.

طبق اعلام تیم اعزامی اداره پلیس ایندیاناپولیس، ویلیامز با شماره 911 تماس گرفت و اعلام کرد یک «مرد سیاهپوست که بلوز قرمز به تن داشت و مسلح بود» پیش از دزدیدن خودروی آنها از همسر وی خواسته بود کلیدهای خودرو را در اختیارش قرار دهد.

پس از آنکه میلز و همکارش به محل رسیدند متوجه شدند که چراغهای جلوی خودروی سیاه رنگ روشن است.

در حالی که یکی از آنها در حال بررسی پلاک خودرو بود ویلیامز در گاراژ را باز کرد و به سوی میلز تیراندازی کرد.

راندال تیلور، معاون رییس پلیس ایندیاناپولیس در این باره گفت: «در درجه اول باید بگویم که این یک حادثه غم انگیز است که در آن یک صاحبخانه تلاش کرد از خانواده خود محافظت کند و ماموران اداره پلیس ایندیاناپولیس هم تلاش می‌کنند همین کار را انجام دهند. و البته افکار و دعاهای ما یقیناً به همراه این صاحبخانه و خانواده وی است که اشتباهاً هدف تیراندازی ماموران ما قرار گرفت و امیدواریم وی به زودی بهبود یابد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار