وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو از دخالت نظامی ترکیه در شمال سوریه به شدت نگران است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه به دخالت نظامی ترکیه در شمال سوریه واکنش نشان داد.

وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد مسکو از ورود نیروها و تانک‌های ارتش ترکیه به شهر جرابلس واقع در شمال سوریه به شدت نگران است.

این در حالی است که وزارت خارجه روسیه ساعاتی پیش نیز در واکنش به عملیات اخیر ترکیه در منطقه جرابلس اعلام کرد مبارزه با تروریسم در مرزهای سوری-ترکی بسیار مهم است و آنکارا باید با دمشق هماهنگ کند.

ترکیه امروز اعلام کرد با هدف مبارزه با تروریست‌های داعش و شورشیان حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) در شمال سوریه و آزادسازی شهر جرابلس از دست داعش، عملیاتی را آغاز کرده است.

تانک‌های ارتش ترکیه به همراه 250 نیروی ویژه که با حمایت نیروی هوایی این کشور و ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا بود، از مرز جرابلس وارد این کشور شد.

براین اساس، گروهک ارتش آزاد سوریه وابسته به معارضان سوری دقایقی پیش اعلام کرد که شهر جرابلس به تصرف این گروهک درآمده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
چه اصطلاح مسخره ای ارتش آزاد !
معلوم نیست چرا همه ارتش هائی که عنوان آزاد را یدک می کشند ، با حمایت نیروهای خارجی ارتجاعی مثل آمریکا ، آل سعود و ترکیه بر سر کار می آیند و جالب است که به طور وحشیانه ای اتباع دولت مورد ادعای خود را کشتار می کنند .
حتما این طرح ب آمریکائی ها برای بعد از داعش است .
استکبار هار و وحشی و طمع کار باید بداند که به لطف مقاومت اسلامی و پایداری مردم فهیم سوریه و طرح های ت و ث و ج آنها به زباله دان تاریخ خواهد رفت و شر رژیم صهیونیستی باید از منطقه و سرزمین های فلسطینی کنده شود .
آخرین اخبار