مهنا، روایتی از زندگی شهید دوران شهریور ماه به صحنه می‌رود.

تمرینات نمایش مهنابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهرام میرزایی کارگردان نمایش مهنا گفت: مهنا روایتی از زندگی خلبان شهید عباس دوران از زبان همسرش است، و این اثر از یکشنبه هفتم شهریور به صحنه می‌رود.
میرزایی افزود: نمایش مهنا به تهیه ‌کنندگی فرماندهی و عقیدتی سیاسی پایگاه شهید دوران و با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان فارس و اداره ارشاد شیراز به مدت یک ماه در تالار ارشاد شیراز به روی صحنه می‌رود.
امیر سرتیپ دوم خلبان منصور محمدی، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران گفت: شهید دوران به حق شایسته برترین هنر ها است و باید این شهید بزرگوار به مردم و به ویژه جوانان شناسانده شود.
وی افزود: هنرمندانی که زندگی نامه شهدا را دست مایه هنر خود قرار می‌دهند، مایه خوشحالی است.
امیر محمدی افزود: این نمایش در مجموع توانسته زندگی ‌نامه شهید را خوب معرفی کند اما برخی از بخش ‌ها نیاز به بازبینی دارد و باید قدرشناسی مردم نسبت به شهدا و خانواده آن ها بیشتر در نمایش نشان داده شود.
فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران با اشاره به بازیگرانی که نقش همسر شهید را بازی می‌کنند، بیان کرد: باید دقت شود که اجر همسرشهید ضایع نشود چرا که همسر شهید با عزت و اقتدار در مقابل مشکلات و گرفتاری ‌ها ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و الگوی جامعه اسلامی ما هستند و این افتخار باید در نمایش دفاع مقدس دیده شود.
حجت‌ الاسلام سید محمد سیدیان معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی درباره این نمایش تصریح کرد: تولید آثار هنری درباره شهدا به ویژه شهدای خلبان نیروی هوایی کاری مقدس است و فعالیت‌ های فرهنگی و هنری مصداق زنده نگه داشتن یاد شهدا است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.