ارایه خدمات الکترونیکی نوین بانک شهر در نمایشگاه کتاب استان رضایتمندی عرضه کنندگان و بازدید کنندگان را به همراه داشت .

رضایتمندی  از ارایه خدمات الکترونیک نوین در نمایشگاه کتاب به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دیروز نمایشگاه کتاب در حالی  آغاز به کار کرد  که شاهد تكاپوی خيل عظيمي از مشتاقان كتاب و برپاكنندگان غرفه ‌های نمايشگاه در ورودی آن بودیم  هر چند برخي از غرفه ها هنوز برای بازديد آماده نبود.
و با توجه به اینکه نمایشگاه  کتاب برای اولین بار درمصلی  زنجان  برگزار می شد شاهد کمی و کاستی های بودیم  .
مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم اغاز به کار این نمایشگاه  با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 38 هزار عنوان کتاب تدارک دیده شده است، افزود: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی ارائه خواهد شد  
مقدم همچنین از استقرار شهرنت و پزهای بانک شهر در این نمایشگاه خبر داد وافزود: این اقدامات به منظور تسهیل در امر خرید کتاب صورت گرفته است.
نمایشگاه کتاب امروز چهارشنبه در حالی دومین روز فعاليت خود را در مصلی زنجان  آغاز كرد كه با اظهار نظرهاي مختلف بازديدكنندگان همراه بود

همچنین  امروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران  با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه برگزاری برنامه های جنبی را یکی از علل  این استقبال عنوان کرد .
گفتنی است  دیروز جشن امضاء با حضور چیستا یثربی مولف کتاب های پستچی،کتاب او یک زن،به جای من نشسته ای و زنان مهتابی و مرد آفتابی برگزار شد که مورد استقبال  علاقمندان به این هنرمند عزیز کشور قرار گرفت.  
 
حیدری ارایه خدمات نوین بانکی  از طرف بانک شهر در حوزه تهیه بن کارت  ها و ارایه خدمات الکترونیکی را خوب ارزیابی کرد وگفت :امیدوار است  که این خدمات باعث انگیزه در بین ناشران برای نشر کتابهای متنوع ورضایت بازدید کنند گان شود.

همچنین  امروز شب شعر به عنوان برنامه جانبی نمایشگاه کتاب استان زنجان با حضور ناصر فیض  از شعرای  طنز نویس برگزار شد
حسنعلی پاکزاد با بیان اینکه این برنامه به مناسبتروز فرهنی زنجان در نمایشگاه برگزار شده است گفت : در بخش جنبی نمایشگاه برنامه هایی از قبیل روز فرهنگی شهرستان های استان برگزار می شود.

گفتنی است، جشن امضاء کتاب با حضوراسداله امرایی، چیستایثربی، اندیشه فولادوند، محمدحسینی ومحمدعلی جعفریه از برنامه های جانبی نمایشگاه زنجان است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.