سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های خوزستان گفت: مسابقات قرآن سربازان وظیفه زندان‌های استان در اهواز برگزار گردید و برگزیدگان آن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدحسین موسوی اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی سربازان وظیفه زندان‌های استان خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات روز گذشته دوم شهریورماه به مدت یک روز در اهواز برگزار شد، افزود: ۵۵ نفر از ۱۲ یگان در این مسابقات حضور داشتند.

موسوی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱جزء، ۵ جزء و حفظ جزء سور منتخب، اذان، قرائت و مفاهیم برگزار شده است، افزود: این مسابقات با حضور مربیان و داوران استانی برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان خوزستان در ادامه گفت: در پایان این مسابقات احمد صحتی منصوری از کانون اصلاح و تربیت، موسی صالحی از زندان‌ آبادان و حسین صالحی از زندان بهبهان، رضا نسیمیان از زندان آبادان، محمد طلیع سواری از زندان مرکزی و قسم ماجدپور از زندان سپیدار اهواز به ترتیب در رشته‌های ذکر شده به ترتیب بالا حائز رتبه‌های نخست شدند.

موسوی در ادامه با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد، گفت: حمید چنانی و محمد سیلاوی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.