همزمان با گرامیداشت هفته دولت، پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی چناران آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با هفته دولت و با حضور مروج الشریعه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مسعودی فرید معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی ، پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی چناران آغاز بکار کرد.

این پایگاه با هدف مداخله به موقع و قبل از مداخلات قضایی ، پیشگیری از بروز شدت آسیبهای اجتماعی و مداخله به موقع راه انداری شده است.

این پایگاه مجهز به یکدستگاه خودرو و یک تیم متشکل از مدد کار و روان شناس است که در طول شبانه روز بصورت سیار آماده ارائه خدمات مدد کاری اجتماعی و روانشناسی است.

همچنین از دردومین روزهفته دولت، 19 طرح عمرانی خدماتی بهداشتی در چند شهرستان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

افتتاح خانه عالم روستای علی آباد سفلی ، بهسازی خانه بهداشت روستای حسن آباد به همت خانواده مرحوم موسوی ، افتتاح آسفالت ورودی شهر فیض آباد ، افتتاح بوستان لاله روستای حسن آباد ، توسعه پورت تلفن ثابت و ADSL روستای علی آباد، توسعه ADSL روستای عبدل آباد ، یک کارگاه خیاطی و شیرینی پزی طرحهای به بهره برداری رسیده در این شهرستان است.

همچنین 7 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان داورزن به بهره برداری رسید.

این طرحها شامل بهره برداری از پنج ساختمان دهیاری ، ساماندهی گلزار شهدای روستای باشین و اجرای طرح انتقال آب به روستای مقیسه است.

برای اجرای این طرح ها 6 میلیارد و 190 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.