شرکت کشتی‌سازی اروندان در خرمشهر ۱۳۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رمضانعلی پورمجیب مدیرعامل هلدینگ عمران و حمل‌ونقل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در شرکت کشتی‌سازی اروندان و پیشرفت چشمگیری در پروژه ملی شناورهای کاتاماران دیده می‌شود .

رمضانعلی پورمجیب در حاشیه بازدید و بررسی وضعیت قراردادهای منعقدشده و پروژه‌های در حال ساخت و تعمیر شرکت کشتی‌سازی اروندان، افزود: شاهد این بودیم که شرکت کشتی‌سازی اروندان طی 3 سال گذشته توانسته برخی مشکلات و معضلات این شرکت را برطرف کند.

وی گفت: تعیین تکلیف وضعیت شناورهای تحت عنوان لندینگ کرافت باقی‌مانده از گذشته و پیشرفت چشمگیری در پروژه ملی شناورهای کاتاماران ازجمله معضلات حل‌شده این شرکت است.

مدیرعامل هلدینگ عمران و حمل‌ونقل سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه بازگشت اعتماد و انعقاد قراردادهای جدید و موارد دیگر همگی نشان از رونق دوباره این کشتی‌ساز باسابقه در کشور دارد، پیشرفت‌های خوبی در این شرکت حاصل‌شده است.

پورمجیب افزود: همچنین شاهد بودیم که مدیران شرکت کشتی‌سازی اروندان پیش‌نویس برنامه استراتژیک خود از 1396 تا 1400 را به صاحبان سهام خود ارائه کردند.

در این بازدید مدیران شرکت ITI  و سرمایه‌گذار شناورهای کاتاماران نیز حاضر بودند و این پروژه ملی به‌طور ویژه موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.

با توجه به پیشرفت 80 و 74 درصدی این شناورها، یکی از این 2 شناور فوق پیشرفته این شرکت که تنها 7 کشور در جهان توانایی فنی ساخت با این ظرفیت این نوع شناور را دارند، در روز 5 مهر و هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان آب اندازی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.