زهیر یاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازیگری حرفه‌ اصلی من نیست

حرفه اصلی من بر خلاف اکثر بازیگران، بازیگری نیست و محل درآمدم نیز از کار دیگری است.

زهیر یاری بازیگر سریال «دیوار شیشه‌ای» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره علت بازی خود در یک اپیزود از این سریال گفت: به دلیل قصه جذابی که خواندم، تصمیم گرفتم در این سریال بازی کنم. حرفه اصلی من بر خلاف اکثر بازیگران، بازیگری نیست و محل درآمدم نیز از کار دیگری است. بنابراین این که تعداد تولیدات نمایشی تلویزیون کم یا زیاد باشد، چندان شرایط معیشتی من را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

زهیر یاری بازیگر «دیوار شیشه‌ای» درباره نقش خود در این سریال اپیزودیک - داستانی گفت: من در یکی از اپیزودهای «دیوار شیشه‌ای» نقش جوان ورزشکاری را بازی می‌کنم که به خاطر قهرمانی‌ها و مدال آوری‌های خود دچار غرور و تکبر شده است و اتفاقی در زندگی اش می افتد که باید غرورش را زیر پا بگذارد. 

بازیگر سریال «میلیاردر» همچنین با اشاره به اولین تجربه همکاری‌اش با راما قویدل یکی از کارگردانان «دیوار شیشه‌ای»، درباره ویژگی‌های این سریال ادامه داد: به نظرم «دیوار شیشه‌ای» سریال باکیفیتی است. از نمونه‌های مشابه کارهای اپیزودیک مثل «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» که پیش از این در تلویزیون دیده‌ایم، فاصله دارد. با این وجود من به شخصه سریال های داستانی و بلند را می پسندم که پر از حادثه و چالش و نقطه عطف در داستان هستند.

وی درباره تمرکز بر تکمیل فیلمنامه‌ها قبل از ساخت اثر بیان کرد: این تصمیم و تاکید بسیار خوب است و می تواند نتایج مثبتی هم به دنبال داشته باشد. باید بتوان در ارتباط با همه پروژه ها آن را اجرایی کرد.  

زهیر یاری متولد ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۹ است. تاکنون در سریال های «یوسف پیامبر«، «گل بارون‌زده»، «تبریز مه آلود»، «در چشم باد»، فیلم‌های سینمایی «گزارش یک جشن»، «زخم شانه حوا» و نمایش‌های «عشق من حامد بهداد»، «کوچ در کوچ»، «خاطرات و کابوس های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزاتقی خان» و…. بازی کرده است.
 
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار