همزمان با هفته دولت 17 پروژه صنعتی در استان سمنان با سرمایه‌گذاری ۸۹۷ میلیارد تومان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن اشاره به بهره‌برداری از ۱۷ پروژه صنعتی در استان سمنان اظهار کرد: این طرح ها همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار، دامغان و شاهرود افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهروز اسودی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها ، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای ۷۲۶ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

وی از افتتاح کارخانه تولیدی سازنده ترانسفورماتور توزیع با سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۴۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال ۲۴۰ نفر در شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت : کارخانه ای نیز در همین منطقه با سرمایه گذاری دو هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۶۱ نفر همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اسودی خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد دامغان نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح می ‌شود.

وی از افتتاح واحد تولیدی سازنده انواع تانکر مخزن و کانتینرهای فلزی در سمنان با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال و اشتغال حدود ۱۰۰ نفر خبر داد و تصریح کرد: دو واحد صنعتی بسته‌بندی و تولید آب معدنی با سرمایه گذاری ۳۴ میلیارد ریال و واحد تولیدی بسته‌بندی با سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود و اشتغال ۱۹ و ۵۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت، سه واحد تولیدی در سرخه و یک واحد نیز در سمنان، یک واحد تولیدی در شاهرود، یک واحد تولیدی در ایوانکی و همچنین گرمسار و ... افتتاح می‌شود.

اسودی اضافه کرد: تعدادی واحد تولیدی شامل تولید محصولات خبازی، ساخت گیرنده‌های تلویزیون و رادیو و دستگاه ضبط، سیم و کابل و تولید قند و شکر نیز همزمان با هفته دولت در استان سمنان افتتاح می‌شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.