طرح ملی تلاوت بايد خلاء های آموزش تخصصی و عدم نخبه پروری در مدارس را پر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون فرهنگي آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: طرح ملی تلاوت بايد خلاء های آموزش تخصصی و عدم نخبه پروری در مدارس را پر کند.

محسن شاه حسينی گفت: به منظور همکاری هر چه بهتر آموزش و پرورش با موسسه مجری طرح در استان، بايد تفاهمنامه همکاري ميان وزراتخانه هاي متبوع منعقد شود.
وي گفت: اگر سندهاي بالادستی را در اختيار داشته باشيم کار ما راحت تر می شود گرچه در حال حاضر نيز به لحاظ اعتباری و برنامه های فرهنگی قرآنی با اداره کل ارشاد استان ارتباط سازنده اي داريم.
وی گفت: مباحث تخصصي آموزش قرآن و نخبه پروري از خلاء هاي موجود در آموزش و پرورش است که بايد موسسه مجري طرح تلاوت با مکانيزمي مشخص و البته پرهيز از موازي کاري به فعاليت در اين حوزه ها بپردازد.
معاون فرهنگي و پرورشي اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، تأکيد کرد: در جنبه هايي که آموزش قرآن مدارس ضعيف است، بايد مکمل هم باشيم نه موازي يکديگر، چرا که موازي کاري نتيجه بخش نخواهد بود.
شاه حسيني، با بيان اينکه بايد وجه تمايز آموزش ها در سيستم آموزش دارالقرآن و موسسه مجري اين طرح ملي مشخص شود، گفت: بهتر است که براي استفاده بهينه از منابع، تقسيم کاري صورت بگيرد و نخبه پروری را عملياتی کنيم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، ملی ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.