اینستاگردی(291)؛

ورود بانكي مون به سريال علي البدل/سلفی حمیده عباسعلی با تيمهاي تركيه و ماكائو/حسام نواب صفوی در سن 60 سالگی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.



اسدالله یکتا در اینستاگرام خود نوشت: 
"بر سر کار بشین و گذر عمر ببین..."

اینستاگردی(291)؛

 امیر حسین آرمان در اینستاگرامش نوشت: 
"خانم دكتر محترمى در برنامه ديشب خندوانه در واكنش به صحبت هاى هفته گذشته من در مورد ايجاد يك مركز درمانى مختص به بيماران +Hiv انجام شده بود ضمن توضيح جامعى راجع به اين بيمارى و روش هاى انتقال اين ويروس گفتند: در هيچ جاى دنيا اين كار اتفاق نيفتاده كه مركزى مختص به اين عزيزان ساخته بشود!! ولی متاسفانه به اين نكته اشاره نكردند كه اگر شخصى به عنوان يك مبتلا به +hiv به يك مركز درمانى مثلا دندانپزشكى مراجعه كند و معترف به بيمارى بشود، هيچگونه خدماتى به او ارائه نخواهد شد.(قطعاً نه در تمامى مراكز درمانى)
اينها صحبت هاى من نيست، درد دلهاى تعداد زيادى از مبتلايان است كه در طول تصويربردارى سریال پريا و همين طور زمان پخش اين مجموعه با ما در ميان گذاشته شده و اين يكى از دهها برخورد منفى جامعه با آنهاست.
٢. من در همان برنامه راجع به اجبارى نبودن آزمايش hiv قبل از ازدواج صحبت كردم و پيشنهاد كردم تا اين آزمايش مانند باقى آزمايش هاى قبل از ازدواج اجبارى شود و در ادامه گفتم همانطور كه يك نوزاد نبايد با تالاسمى و بيماری هاى ديگر به دنيا بيايد با +hiv هم نبايد به دنيا بيايد كه اين بخش از صحبت ها هم حذف شد.
من معتقدم اگر بنا به آگاه سازيست بهتر است به جاى شعار دادن عمل كنيم.
با احترام به همه كسانى كه دغدغه اين كار را دارند.
"روز پزشك هم به تمام پزشكان متعهد و شريف تبريك ميگم"


اینستاگردی(291)؛




محسن تنابنده بازیگر و نویسنده در اینستاگرام خود نوشت: 
"دبيركل سازمان ملل جناب بانكي مون جهت پاره اي از توضيحات در مورد برجام وبازديد از سريال علي البدل نزد ما احضار شد".


نعیمه نظام دوست که این روزها به همراه هنرمندان دیگر در مشهد مقدس در مراسم خیریه ای حضور دارند، در اینستاگرام خود نوشت: 
"اینم شب اول جشن شکوه مهرورزی آسایشگاه شهید بهشتی همراه با دوستان جان و مهربونم و دوستان داوطلب و همیاران خیریه شهید بهشتی که از حق نگذریم سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند ،ممنونم از دوست عزیزم لیلا جان بلوکات نازنینم که من رو با این خیریه آشنا کرد که خداوند لطفش رو شامل حال من کرد و من سفیر این خیریه شدم از امسال و امیدوارم سالهای دیگه اگه عمری باقی بود بتونم دوستان بیشتری از هنرمندان عزیز رو دعوت کنم و بتونم به این خیریه و بچه های عزیزش خدمت کنم ،ممنونم از زهرا اویسی عزیزم ،ممنونم از غزاله جان جزایری گلم و علی آقای کریمی که واقعا اسطوره تکرار نشدنیه بدون هیچ غروری ،افتاده و خاکی و زلاله و ممنونم از آقای مهدی گلپایگانی که یه فرشته است برای این مجموعه و آقای شیبانی نازنین که مثل یه پدر به این بچه ها خدمت میکنه و آقای بیک خراسانی بزرگوار که تشریفات این مجموعه به عهده ایشون بود و خداوند بهشون خیر بده و خواننده جوان کشورمون شهرام میرجلالی که زیبا خوندو تو این پنج شب سنگ تموم گذاشت ".



پولاد کیمیایی بازیگر سینما وتلویزیون نوشت: 
"با پرويز خان پرستويي افتخاري بود كار كردن ".



رضا کیانیان در اینستاگرامش نوشت: 
"در نزديكى درياچه اروميه آبشار زيبايى هست به نام "سوله دوكل"  به معناى آبشار دود يا بخار. يعنى به اندازه اى بلند است كه آبى كه از آن مى ريزد در هوا دود مى شود؛ پودر مى شود!
اين آبشار زيبا هم متأسفانه در حال نابود شدن است!
در آنجا ، يك شركت در حال ساخت و ساز يك نيروگاه برق است و براى استفاده از نيروى آب و تبديل آن به نيروى برق !!!! دارد مسير آب هايى كه به آبشار مى ريزند را با كانال كشى غير مجاز تغيير مى دهد!
ظرفيت اين نيروگاه چهار مگاوات برق خواهد بود!!! كه مشكلى را در منطقه حل نمى كند و در ازاى آن دارد آبشار به آن زيبايى را نابود مى كند و  اكوسيستم منطقه را به هم مى ريزد!
خواهش مى كنم با امضاى الكترونيك خود از تخريب#طبيعت_ايران جلوگيرى كنيد". 



حمیده عباسعلی نایب قهرمان کاراته جهان در اینستاگرامش نوشت: 
"تمرين مشترك با تيمهاي تركيه،ماكائو،هنك كنگ".




 حسام نواب صفوی بازیگر در اینستاگرام خود نوشت: 
"من در سن شصت سالگي ييهويي"



روناک یونسی در اینستاگرام خود متنی از شعر سهراب سپهری منتشر کرد و نوشت: 
در دل من چیزیست مثل یك بیشه نور
مثل خواب دم صبح 
و چنان بی تابم 
كه دلم می خواهد
بدوم تاته دشت 
بروم تا سر كوه
دور ها آوایی است كه مرا می خواند... سلام صبحتون طلايى امروز روز و با عمو سهراب سپهرى شروع كرديم .








انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار