عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: زمان استیضاح توسط هیئت رئیسه مجلس و متناسب با شرایط تعیین می‌شود.

اسداله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پیرامون وضعیت استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه حدود 14 بند سوالات نمایندگان پاسخ‌های قانع‌کننده نداشت موضوع استیضاح طی نامه‌ای به هیئت رئیسه تحویل داده شد تا با توجه‌ به بررسی‌های این هیئت زمان استیضاح تعیین شود.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در پی نداشت شامل پرداخت حقوق استخدام نیروهای پیش‌دبستانی، وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، عزل و نصب مدیران و مواردی دیگر نظیر آن است.

عباسی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید موتور متحرکی برای رسیدن اهداف از پیش تعیین شده کشور باشد اظهار کرد: فانی و تیم کاری وی باید به دور از مسائل سیاسی و جناحی به فعالیت بپردازد و حتی اگر استیضاح اعلام وصول شود تنها در صورتی آموزش و پرورش به موفقیت می‌رسد که برای بهبود وضعیت این نهاد آموزشی تلاش شود .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: تمامی فعالیت‌های وزیر منفی نبوده و اقداماتی مطلوب نیز طی سال‌های فعالیت وی وجود داشته است که برای روشن شدن شرایط فعالیت‌ها انعکاس هر چه بهتر شرایط توسط تیم رسانه‌ای تأثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در آستانه شروع سال تحصیلی هستیم گفت: باید تمام نهاد‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا با حمایت از فرهنگیان و دست‌اندر‌کاران این نهاد آموزشی به پشتوانه‌ای محکم شروع به فعالیت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار