مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا

شکست سنگین رم / صعود پورتو و موناکو

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام پنج مسابقه پیگیری شد و تکلیف پنج تیم از 10 تیم باقی مانده برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای امسال روشن شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام پنج مسابقه پیگیری شد و تکلیف پنج تیم از 10 تیم باقی مانده برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای امسال روشن شد.

شگفتی بزرگ در دیدارهای امشب حذف تیم رم بود که با شکست سنگین برابر پورتوی پرتغال جواز حضور در این رقابتها را پیدا نکرد. دیدار رفت دو تیم هفته گذشته در پرتغال با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و گرگها امیدوار بودند با تا امشب در ورزشگاه المپیکوی رم با نتیجه ای مناسب به لیک قهرمانان صعود کنند اما گل زود هنگام فیلیپه در دقیقه 8 مسابقه و سپس اخراج مستقیم کاپیتان دروسی در دقیقه39 باعث شد تا رمی ها با ناامیدی نیمه نخست را پشت سر بگذارند.  با شروع نیمه دوم ، امرسون دیگر بازیکن رم نیز در دقیقه 50 با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد  تا هواداران حاضر در المپیکو به طور کامل ناامید شوند. تلاش تیم 9 نفره اسپالتی برای جبران نتیجه حاصلی نداشت و این تیم دو گا دیگر  در دقایق 73 و 75 توسط لایون و کارونا دریافت کرد تا بازی سه بر صفر شود.
در نهایت این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید تا با توجه به دیدار رفت ، پورتو در مجموع چهار بر یک پیروز شود و به لیگ قهرمانان صعود کند. گرگها نیز باید امسال به حضور در لیگ اروپا دلخوش باشند.

در دیگر مسابقات برگزار شده امشب تیم سلتیک با وجود شکست دو بر صفر برابر حریفش با توجه به پیروزی پنج بر دو در بازی رفت به لیگ قهرمانان راه یافت.
لگیا ورشو . لودوگوریتس نیز با پیروزی برابر داندالک و ویکتوریا پلژن در مجموع دو دیدار به این مسابقات راه یافتند.
مسابقه تیم های موناکو و ویارئال نیز یک بر صفر به سود موناکو به پایان رسید و این تیم در مجموع با پیروزی سه بر یک صعود کرد.

پنج مسابقه دیگر این مرحله فردا شب برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار