این نرم افزار به صورت کامل توسط پرسنل فعال ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی یزد، طراحی و آماده بهره برداری آزمایشی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ در حاشیه نشست ممیزی سیستم مدیریت ایمنی فرودگاه های یزد جهت تمدید گواهینامه فرودگاهی، امیرحسین رحیمی سرپرست مدیریت ایمنی فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از سیستم جامع نرم افزار ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی یزد بازدید و در جریان گزارشات این سیستم قرار گرفتند.

دراین بازدید رحیمی افزود: راه اندازی این سیستم جامع در راستای اهداف مدیریت ایمنی است و یکی از نقاط قوت این فرودگاه طراحی و پیاده سازی این سیستم می باشد که با وجود این سیستم درمسیر اتوماسیون کردن فرودگاه ها گامی نو برداشته می شود.

وی اظهار امیدواری کرد پیاده سازی این سیستم در آینده نه چندان دور در تمام فرودگاه های کشور اجرایی شود.

گفتنی است؛ این سیستم در راستای نگهداری خودروهای عملیاتی و تجهیزات، به کاربر این امکان را فراهم می کند که بصورت آنلاین و لحظه ای از کم و کیف آن خودرو مطلع شده و اقدامات پیشگیرانه جهت اصلاح امور انجام دهد.

از قابلیت های این سیستم، گزارش گیری لحظه ای از آخرین وضعیت خودروهای عملیاتی و تجهیزات مربوطه درایستگاه های ایمنی زمینی به دیده بانی، دفتر مدیریت فرودگاه و ستاد مرکزی می باشد.

این نرم افزار شامل بخش های: مدیریت اپرون، خودرویی و انبارداری و سایر بخش های مورد نیاز ایمنی زمینی و متناسب با کار ایمنی و آتش نشانی ساخته شده است.

لارم به ذکر است؛ روح الله هادی نژاد و مرتضی دهقان دو پرسنل فعال ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی یزد، طراحان این نرم افزار هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار