استاندار اصفهان در کارگروه توسعه دولت الکترونیک، بر ضرورت اجرایی شدن سند توسعه دولت الکترونیک به طور کامل در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رسول زرگرپور در کارگروه توسعه دولت الکترونیک که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، بر ضرورت اجرایی شدن سند توسعه دولت الکترونیک به طور کامل در استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ریاست جمهوری از ابتدای آغاز به کار دولت بر استقرار دولت الکترونیک تأکید کرده است، اظهار داشت: این کار تقریباً روی ریل اجرا قرار گرفته است و استان اصفهان در نظر دارد که جز اولین استان‌هایی باشد که دولت الکترونیک در آن ایجاد شده است.

استاندار اصفهان اجرایی شدن دولت الکترونیک را در سهولت انجام کارها، افزایش سرعت در خدمت و نظارت و کنترل بیشتر بر روی فرآیندهای انجام کار در محیط‌های اداری مؤثر خواند و گفت: از آنجایی که استان اصفهان معین تهران است و همچنین به دلیل دارا بودن پتانسیل‌های علمی، فنی و منابع انسانی در حوزه فناوری اطلاعات باید هرچه سریع‌تر ‌این پروژه اجرایی شود.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این کارگروه اظهار داشت: اجرای دولت الکترونیک بحث جدی دولت تدبیر و امید است و دست افرادی که در این زمینه پیش‌قدم شوند را می‌بوسیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان ظرفیت‌های خوبی در این زمینه دارد، افزود: کارهای پژوهشی خوبی در این راستا صورت گرفته است و استانداری، بخش خصوصی و شرکت مخابرات استان باید هم در سرمایه‌گذاری و هم بهره‌برداری حضور داشته باشند.

 در این جلسه مقرر شد برنامه اجرایی سند توسعه دولت الکترونیک در استان اصفهان، با هماهنگی تیم فنی متشکل از دفتر فناوری استانداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و یکی از معاونین وزیر نسبت به تفکیک پروژه‌های ملی- استانی و تخصیص اعتبار با زمان‌بندی مشخص هر پروژه اقدام شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار