لفاظی لیبرمن: اسرائیل به حماس اجازه تجدید قوا نمی‌دهد/ حماس فقط به فکر تونل‌های خود است نه مردم

وزیر جنگ اسرائیل کمک‌های این رژیم برای بازسازی نوار غزه را منوط به غیرنظامی کردن این منطقه دانست.

لیبرمن: اسرائیل به حماس اجازه تجدیدقوا نمی‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جروزالم پست؛ یک روز پس از تبادل آتش میان نظامیان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین (حماس)، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل با حضور در پایگاه نظامی "هاوات هاشومر" گفت: نباید از اسرائیل انتظار داشت که بی‌صدا بنشیند. در حالی که حماس خود را برای حملات بیشتر مسلح می‌کند.

لیبرمن با بیان این مطلب که کمک‌های اسرائیل برای بازسازی غزه منوط به غیرنظامی کردن این منطقه است، گفت: به عقیده من نکته‌ای که باید به آن توجه کرد نوسازی نوار غزه در ازای خلع سلاح نظامیان مخالف صورت می‌گیرد. اسرائیل به آن‌ها اجازه نمی‌دهد با دزدیدن پول شهروندان غزه، تجدیدقوا کنند.(!)

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح این پرسش ادامه داد: اگر مالیات مردم غزه برای بازسازی خانه‌های آن‌ها صرف نمی‌شود پس چه استفاده‌ای از آن‌ها می‌شود؟

او در پاسخ به سؤال خود مدعی شد حماس با بهره‌جویی از مالیات مردم غزه اقدام به دریافت کمک‌های خارجی و احداث و بازسازی تونل‌های زیرزمینی می‌کند تا قابلیت خود برای حمله به اسرائیل را افزایش دهد. حماس به ساکنان غزه اهمیتی نمی‌دهد. آن‌ها بیشتر به فکر تونل‌ها و موشک‌های خود هستند.

نیروهای نظامی اسرائیل روز یکشنبه در یک‌رشته حملات هوایی و زمینی به نوار غزه مواضع حماس را هدف قرار دادند. گفته می‌شود جنگنده‌های اسرائیل دست‌کم ۳۰ بار به مناطق مختلف شمال غزه حمله کردند که دست‌کم 4 زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار