طرحهای عمرانی با اعتبار ی بیش از 216 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در بهاباد افتتاح می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛فرماندار بهاباد گفت:طرحهای عمرانی این شهرستان با اعتبار 216 میلیارد و 500 میلیون ریال همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

عباس اقبال افزود:امسال در حالی هفته دولت را در شهرستان بهاباد آغاز می کنیم که بخشی از خواسته ها و آرزوهای مردم این خطه شهید پرور محقق شده و مسوولان و مردم با عمل به سفارش مقام عظمای ولایت، همدل و همزبان عزم خود را جزم کرده تا این راه سخت و مشکل را تا آخر طی کنند.

وی گفت:هفته دولت در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یاد آور از جان گذشتگی شهیدانی است که در راه خدمت بی منت به مردم سر از پا نمی شناختند و عاقبت جان خود را در راه آرمانهای بلند این ملت گذاشتند و عاشقانه به پیشگاه حق تعالی پر کشیدند. 

فرماندار بهاباد گفت: مسوولان دستگاههای اجرایی شهرستان بهابادتلاش کنند تا دستاوردها و گام های بلند دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف برای مردم تشریح شود تا با تدبیر و اندیشه و همراهی و همدلی افق تازه ای از پیشرفت و توسعه منطقه به منصه ظهور برسد.

وی افزود: بی شک مسوولان و مدیران نظام اسلامی با بهره گیری از ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر می کوشند تا با خدمت صادقانه به مردم، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف فراهم آورند. 

بهاباد با 22 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
دروغهههههههههههههههههه
آخرین اخبار