مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: در استان مازاد بر نیاز نیز تولید گوشت قرمز داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: در استان مازاد بر نیاز نیز تولید گوشت قرمز داریم و اگر نیاز باشد بیشتر از این نیز می‌توانیم وارد استان کنیم، اما مصرف نخواهد شد.

اسماعیل پرویزی‌فر از توزیع حدود 80 تن گوشت قرمز طی یکسال اخیر در استان خبر داد و بیان کرد: این عدد برای مرغ منجمد 1773 تن بود.فقط طی دو ماه اخیر که قیمت مرغ بالا رفته حدود 200 تن مرغ منجمد در استان عرضه شده که 37 تن آن در تیرماه و 163 تن در مرداد توزیع شده است.

پرویزی‌فر در ادامه در خصوص فروش محصولات کشاورزی طی یکسال اخیر از سوی پشتیبانی امور دام استان نیز یادآوری کرد: در این مدت 2127 تن جو وارداتی، 28 هزار و 317 تن ذرت و 2776 تن سویا به فروش رفته است.

وی افزود:در یکسال اخیر، 730 تن مرغ منجمد خریداری، 79 هزار تن ذرت خرید تضمینی و 122 هزار تن جو از نزد کشاورزان جمع‌آوری شده است.از 122 هزار تن جو جمع‌آوری شده، تا کنون حدود 65 هزار تن فروش رفته و تلاش می‌شود مابقی را نیز به زودی به فروش برسانیم.

پرویزی‌فر نگهداری و ذخیره محصولاتی مانند علوفه، سویا، جو و ذرت و همچنین نگهداری و عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد برای تنظیم بازار را از وظایف راهبردی شرکت پیشتبانی امور دام دانست.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، گوشت ، قرمز ، مازاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.