به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، رستوران آمریکایی "کی اف سی" (مرغ سوخاری کنتاکی) به تازگی حدود 3 هزار بسته کرم ضد آفتاب تحت عنوان "کرمهای ضد آفتاب فوق ترد" (Extra Crispy) به بازار عرضه کرد و برای جلب توجه مردم در وبسایتش نوشت: «این کرمها بوی مرغ سوخاری میدهند! مراقب باشید که مزه آنها به اندازه رایحهشان چندان خوشایند نیست».
این رستوران زنجیرهای معروف در ادامه این تبلیغات میگوید: «خورشید به ما حیات بخشیده است اما اگر بیاحتیاطی کنید، همین نعمت پوستتان را کاملاً از بین میبرد. از این رو، تصمیم گرفتیم کرمهای ضد آفتابی را معرفی کنیم که هم محافظ پوستتان بوده و هم شما را خوشمزهتر میکنند».
عدهای این اقدام کی اف سی را استراتژی هوشمندانه این کمپانی برای تبلیغ مرغهای سرخ شده فوق تردش خواندهاند. از طرفی برخی از خبرنگاران "اسوشیتد پرس" میگویند: این کرم بلافاصله طعم مرغ سوخاری را در ذهن متبادر نمیکند.
برخی شبکههای اینترنتی محصول جدید کی اف سی را حسابی محکوم کردند. از این میان میتوان به وبسایت آشپزی Eater اشاره کرد که بوی این کرمها را به "ادرار یا پوشک بچه" تشبیه کرده است! همچنین وبگاه خبری People واژه "منزجرکننده" را برای این محصولات بکار برد.
این در حالی است که تنها چند ساعت پس از به نمایش گذاشتن کرمهای ضد آفتاب در سایت رسمی کی اف سی، تمام این محصولات به فروش رسید.
گفتنی است؛ این اولین باری نیست که کی اف سی با عرضه محصولی بهداشتی همگان را شگفتزده میکند؛ این کمپانی آمریکایی پیشتر از لاکهای برق ناخن خوراکی پرده برداشت.
منبع: Dailymail
انتهای پیام/