سنگرنشینی با روحیه جهادی، انقلابی و تفکر و عمل جهادی ادامه دارد و باید جهاد فکری را در کنار جهاد عملیاتی ادامه داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سردار عابدین خرّم در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار کرد: سنگرنشینی با روحیه جهادی، انقلابی و تفکر و عمل جهادی ادامه دارد.

وی افزود: گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و در یکصد نقطه نیز حضور داریم و این مهم سبب رضایت فرماندهی سپاه پاسداران از عملکرد و حضور رزمندگان شده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: باید جهاد فکری را در کنار جهاد عملیاتی ادامه داد.

خرّم تصریح کرد: از لحاظ تهاجم فرهنگی و امواج ماهواره در آماج حملاتیم اما پاسداران ولایتمدار آذربایجان غربی با حمایت و هدایت روحانیت در خط مقدم هستند.

وی ادامه داد:امروز نعمت امامت ، ولایت، رهبری، جهاد و شهادت در استان ادامه دارد و این موجب همدلی، صمیمیت و خدمت همیشگی شده است.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز حضور داشت، خرّم اظهار کرد: از نماینده ولی فقیه در سپاه درخواست داریم با توجه به حضور و پراکندگی رزمندگان در نقاط مختلف مرزی به حضور مربیان و روحانیان توجه ویژه شود.

وی یادآور شد: حوزه های علمیه موجود در آذربایجان غربی و علمای قم حاضرند اما همچنان نیازمند هستیم که علما در کنار رزمندگان باشند.

خرّم تأکید کرد: تقویت روحیه دینی و فقهی رزمندگان و بسیجیان توسط علما نیاز اصلی است.

وی گفت: امروز در تمام شهرها با کمک و زیرساخت سازی سپاه و قرارگاه حمزه، حوزه علمیه داریم ولی بخشی از نیازها همچنان در میان رزمندگان موجود است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: زیرساخت حوزه علمیه همانند استادسرا را فراهم کرده و در کنار حوزه های علمیه خانه عالم ساختیم و از حدود 100 خانه ساخته شده تنها 30 خانه استفاده می شود که با کمک نماینده ولی فقیه در سپاه در آنها نیز روحانی مستقر خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.