نجات معجزه آسای ماهیگیری که به گردن خود نیزه زد!+ فیلم و تصاویر (16+)

یک ماهیگیر روس هنگام "شکار" به طرز فجیعی دچار سانحه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، یک مرد در سفر ماهیگیری خود به طرز فجیعی دچار سانحه شد. در تصاویر زیر دیده می شود که نیزه ای که از اسلحه زیرآبی این ماهی گیر پرتاب شده است از ناحیه گردن وارد بدن وی شده و از سمت دیگر بدن وی بیرون زده است.
 
این مرد که به نظر می رسد یک ماهیگیر روس باشد بر اثر این حادثه وحشتناک و جراحت شدید در ناحیه شانه به بیمارستان منتقل شد. حتی فیلمی از وی درحالی که همچنان لباس شنا بر تن دارد و بوسیله  یک پزشک معاینه می شود، منتشر شده است. گفته می شود شیرجه اشتباه باعث فرو رفتن این نیزه در بدن ماهیگیر شده است.
 
فیلم این حادثه به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد و همه را شوکه کرد. این فیلم حتی در یک صفحه ی مربوط به ماهیگیری در فیسبوک هم منتشر شد. 
 
ماهیگیری با نیزه به طور معمول باعث وقوع این اتفاقات وحشتناک می شود. پیشتر نیز اخباری در خصوص پرتاب نیزه از سوی دو ماهیگیر استرالیایی به سمت یک کوسه منتشر شد. این دو ماهیگیر مجبور شده بودند به کوسه ای که به سمت آنها حمله کرده بود، نیزه پرتاب کنند تا این حیوان را بکشند. 
 
ماهیگیری با نیزه روشی سنتی برای ماهیگیری است که از هزاران سال پیش در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه هم ماهیگیران با اسلحه های مدرن نیزه پران، ماهی شکار می کنند. ماهیگیری با نیزه با استفاده از تجهیزات غواصی در سراسر جهان به دلیل مغایرت با قوانین زیست محیطی و تخریب منابع طبیعی، اقدامی غیرقانونی است.
 
نجات معجزه آسای ماهیگیری که به خودش نِیزه زد!+ تصاویر و فیلم (16+)نجات معجزه آسای ماهیگیری که به خودش نِیزه زد!+ تصاویر و فیلم (16+)
نجات معجزه آسای ماهیگیری که به خودش نِیزه زد!+ تصاویر و فیلم (16+)نجات معجزه آسای ماهیگیری که به خودش نِیزه زد!+ تصاویر و فیلم (16+)
 
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار