رییس دادگستری دزفول حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام صادق ابوهلال با اشاره به حمایت های قانونی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: طبق قانون دستگاه قضایی موظف است با هرگونه ایجاد مزاحمت برای آمران به معروف و ناهیان از منکر به صورت جدی و با قید فوریت رسیدگی و برخورد قانونی انجام دهد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای عمومی اعلام کرد و بیان داشت: همه نسبت به اعمال و رفتار خود و افراد جامعه مسئول بوده و از این رو مکلف هستیم تا در راستای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر با جدیت گام برداریم.

رییس دادگستری دزفول دشمن شناسی و آشنایی با راه های نفوذ دشمن را از ضرورت های آمران به معروف و ناهیان از منکر برشمرد و  تصریح کرد: همه به عنوان سربازان جبهه فرهنگی باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کرده و مانع از ایجاد نفوذ فرهنگی دشمن شوند.

حجت الاسلام ابوهلال با اشاره به تهدید فرهنگی ناشی از گسترش استفاده از ماهواره و آسیب های اجتماعی گسترش بدون نظارت بهره گیری از اینترنت در کشور اظهار داشت: برنامه های گسترده دشمن در جنگ فرهنگی ضرورت بصیرت افزایی در فعالان عرصه فرهنگ را بیش از گذشته کرده است.

وی از همکاری نزدیک دستگاه قضایی، بسیج و ستاد احیای امر به معروف برای افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی در تفرجگاه های ساحلی دزفول خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با همکاری بسیج با مزاحمان حریم اخلاقی در پارک های ساحلی دزفول با جدیت برخورد می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.