کمیسیون عفو استان اصفهان راه اندازی نهضت قرآنی را به عنوان زمینه ‌ساز و عاملی برای کسب شرایط عفو در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی و فراگیری و حفظ قرآن کریم بدست مددجویان در اصلاح و بازگشت آن‌ها به جامعه و آغوش خانواده همراه با صحت و سلامت روحی و فکری و پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم بسیار مؤثر می باشد.

احمد خسروی‌ وفا افزود: تلاش سازمان زندان‌های کشور همواره بر این بوده است که به توصیه‌های امام راحل برای تبدیل زندان‌ها به دانشگاه با معنویت، جامه عمل بپوشاند.

وی گفت: زندان‌های جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با دنیا نیست و با احترام به اصل کرامت انسانی سعی در اصلاح مجرمان داشته و اقدامات بسیار خوبی را تاکنون در دستور کارداشته است.

خسروی‌وفا از قرآن کریم به عنوان عامل معنوی، نجات بخش، هدایت‌گر و رهایی بخش یاد کرد و افزود: قرآن کریم کلام خدا و در درون سینه انسان می‌نشیند و انوار قدسی و معنوی آن، آرامش را به قلب، روح و فکر انسان هدیه می‌بخشد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به مددجویان توصیه هایی کرد و گفت: از فرصت‌های خود با شرکت در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بیشترین بهره را ببرید و از ظرفیت خوب شوراهای حل اختلاف در کسب رضایت از شاکی خصوصی استفاده کرده تا زمینه مساعدت مسؤولان برای آزادی هرچه سریع‌تر فراهم شود.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.