در مراسمی که با حضور استاندار، امام جمعه موقت ، فرماندار و جمعی از مسئولین استان برگزار گردید، 12 طرح برق رسانی در شهرستان سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، چهار پروژه ی اصلاح و بهینه سازی روشنائی معابر با مبلغ 1 میلیارد و 930  میلیون ريال،  یک پروژه با موضوع بهینه سازی لوازم اندازه گیری مشترکین عادی و سنگین با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون ریال ، دو پروژه احداث و بهسازی 15 ایستگاه هوائی توزیع برق  با مبلغ 2 میلیارد و 150 میلیون ريال افتتاح شدند.
پروژه ی تعمیر و تعویض تجهیزات 60 هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار 300 میلیون ریال ، 3 پروژه ی اصلاح و بهینه سازی 12 هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی با مبلغ 3 میلیارد و 750 میلیون ریال  و پروژه توسعه فیدر فشار متوسط هوائی از پست 63 کیلوولت صنعتی شرق با احداث 1 هزار و 500 متر شبکه با مبلغ 800 میلیون ریال از جمله پروژه هائی هستند که در اولین روز هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار گرفتند.
گفتنی است؛ مبلغ یک میلیارد و 130 میلیون ریال برای بهره برداری و افتتاح این 12 طرح برق رسانی پروژه سرمایه گذاری صورت گرفته است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.