استاندار همدان گفت: به مناسبت هفته دولت 807 طرح با اعتبار 354 میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی 807 طرح با اعتبار 354 میلیاردی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت در جمع اصحاب رسانه استان با بیان اینکه 706 طرح از این تعداد افتتاح خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی 101 طرح عملیات آغاز خواهد شد که این طرح‌ها جدای از 850 میلیارد تومان اعتباری بود که رهاورد سفر دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به اینکه پنج پروژه از 44 پروژه سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور صددرصد تخصیص خواهد یافت و همه پروژه‌ها از 30 تا صددرصد پیشرفت دارند به طوری که از اعتبار 856 میلیارد تومان  200 میلیارد تومان در سال 94، 150 میلیارد تومان در سال 95 اختصاص یافته و حدود 200 تا 250 میلیارد تومان در حال ابلاغ است.

نیکبخت ادامه داد: در این صورت حدود 70 تا 80 درصد اعتبارات تخصیص خواهد یافت و همه پروژه‌ها تا پایان سال مالی 95 به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه بیمارستان، راه آهن، مجتمع آبرسانی و کنارگذر‌ها در این پروژه‌ها قرار دارد، افزود: دولت در شرایطی که تحریم‌ها فشرده و ظالمانه‌تر شده بود این اقدامات را انجام داد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برجام راه‌هایی را گشود اما هنوز همه تعهدات از سوی آمریکا عمل نشده است، تصریح کرد: لغو پی ام دی گذشته ایران را پاک کرد و این بدان معنا است دشمن حرف‌های گذشته خود را پس گرفت.

وی با بیان اینکه آورده برجام باید اجرای همه تعهدات باشد، ادامه داد: همراهان آمریکا دیگر با او نیستند چون به حقانیت ایران رسیده‌اند و قطعاً حقانیت حاکم خواهد شد.

نیکبخت با اشاره به اینکه دشمنان زمانی به دنبال منزوی کردن ایران به وسیله ایران‌هراسی بودند، خاطرنشان کرد: امروز آنان منزوی هستند، ایران اسلامی نیز با تروریست‌ها در هر نقطه مخالفت می‌کند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.