پنج هزار و 6 واحد مسکن مهر استان قزوین امروز افتتاح و به صاحبان آن تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین؛این واحد ها امروز با حضور مهر آبادی قائم مقام وزیر مسکن به بهره برداری رسید.

افتتاح بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر

همچنین در ناحیه شهری مهرگان کلید چند واحد بصورت نمادین به مالکانشون تحویل داده شد .

برای ساخت این واحدها 250 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: از این تعداد ۹۰ واحد در شهرستان قزوین، ۱۲۰واحد در شهرستان تاکستان، ۲۷۰واحد در شهرستان آبیک و ۴۵۲۶ واحد نیز در محمدیه قرار دارد که امروز به مناسبت هفته دولت تحویل متقاضیان شد.
افتتاح بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر

مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ، میانگین آورده متقاضیان مسکن مهر در کل کشور را ۱۹ میلیون تومان بیان کرد.

مهر آبادی افزود: تا پایان مسال امسال از مجموع ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین ۵۷ هزار واحد افتتاح می شود و فقط سه هزار واحد باقی می ماند که این تعداد جزو واحدهای مشکل دار هستند که قرار است به پیمانکاران واگذار شود.
افتتاح بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت:  در کل کشور از مجموع ۲ میلیون ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر تاکنون یک میلیون و ۲۱۵ هزار واحد افتتاح و تحویل صاحبان آن داده شده است.
وی افزود: تا پایان هفته دولت  یک میلیون ۸۰۰ هزار واحد به بهره برداری می رسد

قائم مقام وزیر راه و شرسازی  با تاکید بر اینکه به شرط تامین زیر ساخت های آب و برق و باهماهنگی هایی که با وزارت نیرو شده قرار است : ۲۵۰  هزار واحد مسکن مهر دیگر نیز تا پایان امسال به متقاضیان واگذار شود .

همچنین هفتمین مسجد در ناحیه شهری مهرگان با عنوان مسجد موسی بی جعفر با یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.