داوری: اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه های فدراسیون است

سرپرست فدراسیون ناشنوایان گفت: اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه های فدراسیون است تا در هزینه ها به شرایط ایده آل دست یابیم.

داوری: اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه های فدراسیون استافشین داوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه های فدراسیون قرار دادیم و با در نظر گرفتن این موضوع برنامه ریزی دقیقی برای هزینه ها داریم تا در مصرف به شرایط ایده آل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما حمایت از تولیدات داخلی و حفظ اشتغال در جامعه است و این موضوع زمانی رخ می دهد که کیفیت تولیدات افزایش یابد و با استاندرادهای جهانی مطابقت کند.

داوری افزود: در بخش ورزشی امکانات خوبی داریم اما اکثر تولیدات داخلی با برندهای خارجی تولید می شود چرا که بسیاری از مواقع اگر نام برند خارجی بر روی تولیدات نباشد متقاضی ندارد و این به ضرر برندهای داخلی است.باید تجهیزات ما با نام برندهای داخلی باشد چراکه کیفیت آن با برندهای خارجی برابری می کند و فرهنگ استفاده از آن ترویج پیدا کند.

وی تصریح کرد: ما در بحث البسه دو برند داریم که مطابق استانداردهای جهانی است و در المپیک 2017 ناشنوایان و در تمام اردوها از آن استفاده خواهیم کرد.

داوری در خصوص حضور مربیان داخلی در کادر فنی تیم های ملی گفت:مربیان داخلی در سطح بین المللی هستند اما در حال برگزاری کلاس های اموزشی برای مربیان ناشنوا هم هستیم تا این مربیان نیز به سطح بین المللی برسند.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد:در تلاش هستیم در المپیک 2017 ناشنوایان در 12 رشته ورزشی حاضر شویم و اردوهای تیم ملی را با تجهیزات داخلی از اواخر آذرماه آغاز می کنیم تا با آمادگی کامل به این رقابت ها اعزام شویم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار