گروهی از بانوان عکاس با هدف بیان تصویری یکسری از مفاهیم، در گالری شفق دور هم جمع شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگارخانه شفق از دوم شهریور ماه میزبان نمایشگاه گروهی در قالب عکس می شود.

در این نمایشگاه که با عنوان «نگاه موازی» برپا می‌شود، گروهی از بانوان عکاس با آثارشان با شکل بیان و تصویرسازی واژگان، هر یک به شکل مستقل، مفهومی را در پس ارائه عکس‌ها به نمایش گذاشته‌اند. 

در «نگاه موازی»  24 قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه 60 در 90 سانتیمتر به اشکال چاپ بر روی شاسی و بوم به نمایش گذاشته شده است. آثاری که اعظم حشمتی، مریم خداوردی، مهری راست قدم و میترا محمدی به عنوان عکاس این مجموعه در خصوص آن اینطور نوشته‌اند: 

عکاسی، نوعی سعی در بیان تلقی است و بیان تصویری مفاهیم، شکلی از عکاسی را به خود گرفته است. گاه روی می گردانی و هر شعر و واژه و عبارتی را به صورتی تصویری در وسعت ذهن می سپاری و گاه همان تصویر را در عالم واقع  می بینی و در آنِ لحظه، آن شعر ناسروده را عکس می کنی. نمایشگاه عکس «نگاه موازی» یک همگرایی فردی مستقل در بیان و یک وحدت رویه در مسیر یک نمایش گروهی است.

برای بازدید از این آثار می توانید تا پایان روز چهارشنبه 10 شهریور ماه همه روزه از ساعت 9 تا 19 و روز جمعه از ساعت 16 تا 20 به محل این گالری به نشانی خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق مراجعه کنید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار