به مناسبت هفته دولت ، بزرگترین رالی خانوادگی کشور در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان سمنان ضمن بیان اینکه همزمان با ایام هفته دولت بزرگترین مسابقه اتومبیلرانی رالی خانواده در سطح استان سمنان برگزار می شود،گفت :  این رقابت از صبح روز پنجشنبه هفته جاری از میامی به عنوان شرقی ترین شهرستان استان آغاز و شرکت کنندگان پس از عبور از شهرهای شاهرود، دامغان و مهدیشهر رقابت روز اول را در سمنان به پایان خواهند رساند.
هادی زحمتی خاطرنشان کرد: رقابت روز دوم هم از سمنان آغاز و شرکت کنندگان پس از عبور از شهرهای گرمسار، آرادان و سرخه رقابت خود را با بازگشت به سمنان به اتمام خواهند رساند.
وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه نیز در محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در پارک سیمرغ سمنان با حضور مقامات ارشد استان برگزار خواهد شد.
زحمتی ادامه داد: بیش از ۸۰ شرکت کننده در این مسابقه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر جوایز نقدی به ارزش شصت میلیون ریال را از آن خود کنند.
وی در خاتمه با یادآوری ایننکه این دوره سی و دومین مسابقه اتومبیلرانی در سطح استان سمنان است، گفت: با توجه به مسافت ۵۶۰ کیلومتری مسیر مسابقه بزرگترین رالی خانواده در سطح کشور محسوب می شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.