مدیرکل استاندارد قزوین گفت: واحدهای تولیدی استان در بخش صنعت غذایی برای دریافت پروانه استاندارد حلال، درخواست های خود را تحویل دبیرخانه این اداره کل دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ محمودرضا طاهری افزود: ایجاد برند حلال با هدف پیشبرد اقتصاد مقاومتی و تقویت صادرات محصولات غذایی به عنوان یکی از سیاست های سازمان ملی استاندارد محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طرح استاندارد حلال در استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی پیش خواهد رفت، اظهارکرد: واحدهای تولیدی متقاضی می توانند با تطبیق شرایط خود با ویژگی های مشخص شده برای تولید محصول باکیفیت، پروانه حلال دریافت کنند.

طاهری با بیان اینکه محصولات دارای استاندارد حلال می توانند بازار گسترده ای را در سطح کشورهای اسلامی به خود اختصاص دهند، اضافه کرد: درصدد هستیم تا نخستین پروانه حلال صنایع غذایی کشور در قزوین به ثبت برسد.

وی در ادامه از استانداردسازی هفت جایگاه سوخت گاز مایع (سی ان جی) در قزوین خبر داد که پیش از این دارای مشکل بحرانی بودند.

مدیرکل استاندارد یادآور شد: 12 جایگاه از 58 جایگاه سوخت گاز مایع در استان توسط کارشناسان این اداره کل دارای مشکل بحرانی شناخته شدند که از این تعداد ایرادهای مربوط به هفت جایگاه حل شد و برای سایر که اقدام به رفع نقص نکرده اند تقاضای پلمپ کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار