رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: وزیر بهداشت سوم شهریور ماه جاری به خراسان جنوبی سفر می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: وزیر بهداشت در ابتدای ورود به خراسان جنوبی به شهرستان قاین برای بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی سفر خواهد کرد.

دکتر قائمی افتتاح سلامتکده طب سنتی در آستانه امامزادگان شهدای باقریه، افتتاح اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بیرجند و بازدید از شهرستان‌های طبس و فردوس را از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در استان عنوان کرد.

وی با اشاره به استقرار اورژانس هوایی در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند، گفت: تاکنون 93 پرواز انجام شده است که در این پروازها 110 بیمار به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ساخت و راه‌اندازی کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) با 2 هزار متر مربع زیربنا، بهبود استاندارد 63 پانسیون پزشک در مراکز روستایی، راه‌اندازی نخستین کارگاه آموزشی از راه دور جراحی مغز و اعصاب برای دانشجویان افغانستان و صدور مجوز دانشکده داروسازی را از جمله فعالیت‌های انجام شده طی 6 ماه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد.

قائمی افتتاح خانه‌ بهداشت روستاهای علی‌آباد لوله بیرجند، طبسین نهبندان و حسین‌آباد فردوس، تجهیز و راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روستای دوست‌آباد سرایان، افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی رقه از توابع شهرستان بشرویه، افتتاح اورژانس جاده‌ای روستای دهسلم و اورژانس جاده‌‌ای شهر شوسف، تکمیل و تجهیز بخش ICU بیمارستان سرایان را از جمله برنامه های هفته دولت اعلام کرد.

وی همچنین افتتاح بانک خون بیمارستان امام علی(ع) سرایان، افتتاح دو خانه پزشکان در قاین، افتتاح یک خانه پزشکان در بیمارستان شهید آتشدست نهبندان و افتتاح ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شفا در بشرویه را نیز از دیگر برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.