بیرجند؛

افتتاح 91 پروژه در هفته دولت در طبس

91پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان طبس افتتاح می شود.

افتتاح 91 پروژه به مناسبت هفته دولت در طبس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تعداد کل پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ پروژه است که با اعتباری بالغ بر ۸۰۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال انجام خواهد شد.

اخوان صفار با بیان اینکه افزایش اعتبار پروژه های افتتاحی هفته دولت در طبس نسبت به سال گذشته سه برابر بوده است افزود:پروژه های امسال سه برابر افزایش اعتبار و تعداد پروژه ها نیز به میزان 46 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: پروژه های قابل افتتاح با اعتبار ۵۴۵ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال و پروژه های قابل کلنگ زنی ۱۰ پروژه می باشد که اعتبار آن معادل ۲۵۹ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود:تعداد ۴۹ پروژه در روستاهاو ۴۲ پروژه در شهرستان خواهد بود که شاخص ترین آنها کلنگ زنی پروژه گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی و دیهوک و هشت روستای بخش مرکزی است.

اخوان صفار گفت: از دیگر برنامه های هفته دولت افتتاح خوابگاه دانشکده فنی امام علی (ع) با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال و افتتاح شرکت اکسیر در شهرک صنعتی با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال است.

وی افزود: ۳۱ پروژه در طبس، ۲۴ پروژه در بخش مرکزی، ۱۸ پروژه در بخش دستگردان و ۱۸ پروژه در بخش دیهوک در هفته دولت اجرا خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس اظهار کرد: : پروژه های سرمایه گذاری در بخش خصوصی، اعتباری معادل ۱۴۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال را دارا است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار