در حاشيه نشست ستاد جرائم خاص استان دادستان عمومي و انقلاب شيراز از اجراي مجازات اعدام متجاوزين به نواميس و اشرار در ملاء عام و 4 نفر از محکومين قاچاق مواد مخدر در زندان عادل آباد شيراز در آينده اي نزديک خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومي دادگستري فارس علي القاصي گفت: يک نفر از اين محکومين از باب تجاوز به عنف به مجازات اعدام در ملاء عام و 15 سال حبس ، يک نفر ديگر از باب تجاوز و آدم ربايي به مجازات اعدام در ملاء عام و 15 سال حبس، 2 نفر ديگر از محکومين از باب مشارکت در سرقت مسلحانه بانک هاي شيراز به مجازات اعدام محکوم شدند.

وي تصريح کرد: محکوم ديگري که به جرم 3 فقره قتل و 3 فقره آدم ربايي به سه بار قصاص و 15 سال حبس محکوم شده است نيز در ملاء عام به دار مجازات آويخته خواهد شد.

دادستان مرکز استان در همين خصوص بيان داشت: اقدامات ويژه اي در راستاي تسريع در اجراي احکام اين مجرمين توسط دادسراي مرکز استان و رياست کل دادگستري استان انجام شد و با پيگيري هاي لازم و طي شدن مراحل تشريفات قانوني ، موافقت رياست معظم قوه قضائيه جهت مجازات اين افراد اخذ گرديد.

القاصي تأکيد کرد: اجراي سريع و قاطع اين احکام از سوي دستگاه قضايي بتواند تسکين دهنده آلام خانواده بزه ديدگان و امنيت و آرامش مردم و شهروندان و همچنين درس عبرتي براي ساير تبهکاران و متعرضين به جان ، مال و آبروي مردم قرار گيرد.

دادستان شيراز همچنين تأکيد کرد اين سرنوشت همه تبهکاران ، اشرار و متعرضين به نواميس مردم است و دستگاه قضايي با جديت و بدون اغماض با اين افراد برخورد خواهد کرد.

القاصي در پايان افزود: تعداد 4 نفر ديگر از قاچاقچيان مواد مخدر نيز که در دادگاه هاي انقلاب اسلامي استان به مجازات اعدام محکوم شده اند به زودی و همزمان با اين افراد در زندان عادل آباد شيراز به دار مجازات آويخته خواهند شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.