به مناسبت روز پزشک از یکی از پیشکسوتان طبابت استان تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوت جامعه طبابت استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده ولی‌فقیه در استان، رئیس سازمان نظام پزشکی، رئیس جامعه داروسازان، دکتر شعبانی نماینده جامعه زنان پزشک و دکتر موسوی‎بهار و دکتر فراهانی به عنوان نمایندگان جامعه پزشکی استان با تبریک روز پزشک به دکتر امیرحسین وزیری و قدردانی از بیش از نیم قرن زحمات وی؛ برای این پزشک پیشکسوت آرزوی طول عمر و سلامت کردند.

دکتر وزیری یکم آذرماه سال 1337 به همدان آمد و در نخستین روزهای حضور خود در این شهر به نزد آیت‎ا... آخوند همدانی رفت و با مشاهده توجه ایشان به طبابت یک پزشک مسلمان در همدان به فعالیت در این مکان علاقه‌مند شد.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه همدان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات دکتر وزیری و دیگر افراد جامعه پزشکی، ابراز امیدواری کرد که نسل جدید پزشکان با بهره‎گیری از تجربیات پزشکان پیشکسوت برای افزایش دیانت خود تلاش کنند؛ زیرا اسلام دین ارزش‌هاست.

آیت‎ا... غیاث‎الدین طه‌محمدی به بیان خاطراتی از تلاش‌های خود برای تشویق پسران و دختران مناطق محروم به ادامه تحصیل پرداخت که اکنون بسیاری از این افراد، منشأ اقدامات خیر در امور مختلف از جمله طبابت در استان هستند.

رئیس دانشگاه هم با تبریک به دکتر وزیری و همسر وی اظهار کرد: پروانه شالچی از نخستین افرادی است که لیسانس پرستاری دریافت کرد و با وجود شرایط بهداشتی و درمانی در زمان گذشته، به همراه همسرش دکتر وزیری کودکان بسیاری را از خطر مرگ نجات داد.

دکتر وزیری و همسرش خاطراتی از شرایط طبابت و فعالیت‌های خود بیان کردند؛ همچنین این پزشک پیشکسوت اشعاری از خود در مدح حضرت علی(ع) قرائت کرد که موجب تحسین حاضران شد.

در این مراسم با اهدای هدایایی از زحمات دکتر وزیری و همسر وی قدردانی شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.