رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز پزشک در پیامی این روز را به همراهان اهداف سلامت تبریک و از آنان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛در متن پیام دکتر "محمدهادی ایمانیه" به مناسبت روز پزشک آمده است:
یکم شهریور، مصادف است با زادروز حکیمی بزرگ که نامی نیک بر جای نهاد و آوازه دانش ایرانیان را به گوش جهانیان رسانید. قرن هاست که جامعه پزشکی، نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا، با مرجعیت آثار این حکیم فرزانه، راه دانش می پویند و به ویژه در ایران، پزشکان ارجمند، با تاسی به آموزه های ایشان، همواره در حفظ جایگاه پزشکی کشور در عرصه های جهانی، کوشا بوده اند. به پاس همین تلاش ها، امروز ایران اسلامی از موقعیت شایسته ای در منطقه و دنیا برخوردار است و به یاری پرودگار، در اغلب عرصه های علوم پزشکی، از بیگانه بی نیازیم.در استان فارس هم، همکاران همیشه در صحنه من، گام توسعه کشور در بعد سلامت را بسیار پرتوان و مستحکم برداشته و نام شیراز، به عنوان یک قطب پزشکی در کشور، به زیبایی می درخشد. پزشکان مسوولیت پذیر در فارس، همواره به عنوان ملجائی برای مردم عزیز جنوب کشور، در ایفای وظیفه خدمت به همنوع کوشا بوده اند.
شما همکاران ارجمند در فارس، همدلانه اهداف سلامت را همراهی کرده و به یقین از هیچ کوششی فروگذار نبوده اید. به ویژه که با کلید خوردن برنامه پزشک خانواده، به یاری شما این برنامه توانست در چهار سال گذشته، با وجود همه فراز و نشیب ها، پرتوان راه خود را بپیماید و با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، قدرتی افزون یافت، به نحوی که امروز در فارس، با شاخص های امیدوارکننده ای در ارتقای سلامت مواجهیم و به پاس تلاش های شما عزیران، فرهنگ پیشگیری و خودمراقبتی که هدف غایی برنامه های سلامت است، در استان به گونه چشمگیری در حال تقویت است.
جا دارد زحمات شبانه روزی شما را که ندای "یا من اسمه دواء" را در گوش بشر زمزمه می کنید، ارج نهاده و از پروردگار منان، برایتان توفیق روزافزون مسالت دارم.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار