در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش انصاری به تحقیق و تفحص از معاونت حقوقی ریاست جمهوری

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: بحث دعاوی میان ایران و آمریکا مربوط به دفتر خدمات حقوق بین‌الملل است.

واکنش انصاری به تحقیق و تفحص نمایندگان از معاونت حقوقی ریاست جمهوریحجت‌الاسلام "مجید انصاری" معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به درخواست تعدادی از نمایندگان در ارتباط با تحقیق و تفحص از این معاونت گفت: بحث دعاوی میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در حوزه دفتر خدمات حقوق بین‌الملل ریاست جمهوری بوده که یک دفتر مستقل از معاونت حقوقی است.

وی با بیان اینکه پاسخ به سوالات نمایندگان در زمینه این تحقیق و تفحص را به دفتر خدمات حقوق بین‌الملل ارجاع کردیم، تصریح کرد: براین اساس نامه‌ای را برای نمایندگان و توضیح این مسئله به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارسال کردم.

انصاری در ادامه تاکید کرد: البته ما با دفتر خدمات حقوقی بین‌الملل ریاست جمهوری همکاری داریم و در این زمینه کمک‌های کارشناسی لازم را انجام خواهیم داد.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌تواند مسائل و سوالات در زمینه دعاوی میان ایران و آمریکا را از آن دفتر پیگیری کند.

گفتنی است؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چندی پیش از تهیه و تدوین طرح تحقیق و تفحص از معاونت حقوقی ریاست جمهوری با امضای 15 تن از نمایندگان مجلس خبر داده بود.

وی درباره جزئیات طرح تحقیق و تفحص از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، بیان کرده بود که این طرح با هدف پیگیری حقوق مردم ایران در برابر عهدشکنی‌های آمریکا تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار