«زمستان فصل مردن نیست» عنوان کتابی است به قلم فرشته نوبخت که از سوی انتشارات کوله پشتی روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نویسنده «سیب ترش» و «از همان راهی که آمدی برگرد» در سومین رمان خود با استفاده از تکنیک قصه در قصه، تلاش کرده بخشی از زندگی در هم تنیده شهر را به نوعی بازخوانی کند.

این اثر با نگاهی به زندگی زنان آسیب دیده اجتماعی به نگارش درآمده و داستان درگیری چند زن در موقعیت های اجتماعی متفاوت را با یکدیگر روایت می کند.

در بخشی از این رمان می خوانیم: «جمله های آخر را در حالی گفته ام که پاهایم روی زمین نبود. مثل دود کشیده شده ام سمت اتاقم. در اتاق را از تو قفل کرده ام و پشتم به نرمی تشک نرسیده، خوابم برده است.کاش مسعود می گفت از چه چیزی باید بترسم؟ چیزهایی که من دارم، از دست دادنی نیست. کسی نمی تواند درد را از من بدزدد. هیچ کس دنبال کاغذهای سیاه شده با کلمه و فایل های انباشته ازعکس و فیلم زن های بیچاره نیست.جز این ها تعلقی به چیزهای دیگری که این جا هست ندارم. این ها نه ارزش مالی دارد و نه وسوسه برانگیز است. به پهلوی چپ می گردم و از فکر شیرینی که ناگهان به سرم می افتد چشم هایم گرم می شود: مسعود ترس از دست دادن دارد! یعنی چیزی دارد که نگرانش باشد؟ چیزی که به خاطرش بترسد؟...»
 
گفتنی است؛ «زمستان فصل مردن نیست»  به زودی از سوی انتشارات کوله پشتی منتشر و روانه بازار خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار