معاون حقوقی باشگاه استقلال در اینستاگرام خود پیام جالبی را در خصوص ساماندهی هواداران این باشگاه در فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از اجرای طرحی با عنوان ساماندهی صفحات مجازی هواداران باشگاه استقلال در اینستاگرام و تلگرام خبر داده است.

وی در پست خود نوشت : " باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران در نظر دارد به منظور هماهنگ سازی فعالیت های مجازی که به نام باشگاه استقلال صورت می پذیرد، طرح ساماندهی صفحات مجازی هواداران باشگاه استقلال (اینستاگرام - تلگرام) که بیش از ۲۰ هزار دنبال کننده دارد را اجرایی نماید. بنابراین مقتضی است مدیران صفحات مزبور با در دست داشتن مدارک سجلی لغایت پایان شهریور ۱۳۹۵ به باشگاه استقلال واقع در تهران- سعادت آباد - خیابان علامه جنوبی - خیابان ۳۸ غربی پلاک ۷ طبقه دوم مراجعه و فرم ساماندهی را تکمیل نمایند.

برای رفاه افرادی که ساکن تهران نیستند فرم ساماندهی بر روی سایت بارگذاری می گردد تا پس از تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز ارسال فرمایند. بدیهی است پس از تایید صلاحیت، مجوز رسمی فعالیت برای مدیران صفحات مزبور صادر خواهد شد.

همچنین مشارکت در اجرای این طرح برابر مقررات قانونی الزامی بوده و پس از انقضای موعد فوق، با صفحات فاقد مجوز برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد پذیرفت."




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار